2011年7月29日 星期五

Hej! Följ min RSS feed! Klicka på ikonen till vänster! By vackerunderbar

Ännu en provprodukt från KKCenterHK!
Denna gång två par nageldekaler, vattendekaler från X&D, som passar mig lite bättre än lösfransarna. Dessa vattendekaler finns i ett antal fina mönster, jag valde dessa i ett blommönster samt med mexikanska sugarskulls. Den första jag provade, eftersom jag gillade mönstret mindre, var X&D Full Nail Art Water Decals- 04#. Konstigt nog är det bara tre nageldekaler till högerhanden + tumme, men fem nageldekaler + tumme till vänster hand. Konstigt, men går alltså att använda ändå.
Det var ganska lätt rent tekniskt att fästa dessa, doppa i vatten typ 10 sekunder, sedan dra av dem från pappret. Vänstra handen var lätt men att fästa dem på höger hand var knepigare. Dock var det inte så svårt att få dem att fästa och sitta snyggt på nageln, jag tog en bomullstuss och tryckte försiktigt för att pressa bort vattnet och stryka ut veck. När det torkat ordentligt tog jag en glasfil och filade mycket försiktigt bort överskottet från kanterna.
Lite bildspam då. Lite kladdigt runt kanterna av topplacket, och trycket är inte så dåligt som det ser ut att vara i förstoring. Live syns det inte alls. Jag störs inte alls av det som ser fel ut på bilderna, för tittarna man på händerna är det inte så tydligt.



Två lager överlack för att försegla och jämna till. Jag gillar det verkligen! Lite veckigt på sina håll men mönstret är hyfsat mönsterpassat med varandra men är lite för smala för mina naglar. Längden var dock inga problem.
Jag ska visa hur sugarskulls-dekalerna, X&D Full Nail Art Water Decals- 10#, blir sedan också när jag testar dem!
Translation: Got a pair of waterdecals for the nails från KKCenterHK the other day! Lot easier to apply then the false lashes and a stunning result. Love it!
3 personer gillar detta inlägg! Hurra!

Thank you, vackerunderbar
Check out vackerunderbar blog

http://www.vackerunderbar.se/?p=18267

沒有留言:

張貼留言