2011年8月29日 星期一

Review YANQINA 36 Hour Lasting Waterproof Precision Liquid Eyeliner by valentinabucur

Hey girls! Astazi am fost la posta si mi-am ridicat coletul : eyeliner de la KKCENTERHK. Ei mi-au trimis acest eyeliner sa il testez. Am avut de ales dintre mai multe tusuri, dar eu l-am vrut pe acesta.




   Descriere oficiala:
Brand New With Original Retail Packing Box

100% Authentic

Smudge-proof and waterproof for 36 hours

Elongates your lash line to shape and define eyes like never before.

Our flexible felt tip glides on smoothly for the most precise control

No tugging, No Dragging

Net Weight :3g

     Descrierea mea:
 Pana acum nu am mai folosit un eyeliner cu un astfel de varf. Pana acum foloseam tusuri cu pensulica aceea subtire, care mi se pare tare incomoda. Imi place mult mai mult acest tip de varf, este mai comod, mai facil de folosit si mai precis. Citeam pe alte bloguri ca anumite persoane nu pot folosi tusuri cu acest tip de varf, insa mi se pare mult mai ok, plus ca pot face mai usor linii groase sau subtiri. La tusurile cu pensulica aceea subtire ma chinuiam sa fac o linie groasa si nu ieseau deloc egale. Eu sunt de parere ca daca folositi tus pentru prima oara sa incercati unul cu un astfel de varf. Bine, acum depinde si de rabdarea voastra si de preferinte. Mai jos vedeti o poza cu o linie groasa si una subtire. Nu am aplicat nimic pe pleoapa inainte, doar putin rimel dupa.

     
      Culoarea este foarte intensa si nu se intinde foarte rau in cazul in care atingi cu mana, in comparatie cu un tus pe care l-am folosit eu pana acum. Cat despre rezistenta lui la apa ... nu prea mi se pare foarte rezistent. Dupa ce am facut pozele de mai sus am folosit un demachiant care se aplica peste machiaj si apoi se clateste cu apa si s-a luat foarte usor. La celalalt ochi am clatit cu apa si a fost acelasi rezultat: l-am indepartat destul de usor. Insa pana nu m-am demachiat nu s-a intins, nu a curs, nimic. Daca nu te atingi de tus sta la locul lui.     *Totusi, nu am stat prea mult cu tusul aplicat. Daca voi observa ceva diferit cand am tusul aplicat pentru mai multe ore, voi face o modificare la acest post.

     O recapitulare cu privire la parerea mea despre acest eyeliner:
1. Plusuri:
   -culoare intensa
   -este precis
   -este usor de folosit datorita varfului
   -pentru prima utilizare, pare persistent si nu se intinde rau
   -consider ca 7.14 $ nu e foarte mult

2. Minusuri:
   -nu e rezistent la apa
   
     Merci, Blonde Kitten ca mi-ai dat un sfat in legatura cu aspectul blogului :) Sper ca noul aspect e mai ok :)
                          Pai cam atat pentru azi! Astept mail-urile voastre pentru orice parere&sfat.
Photobucket

Thank you, valentinabucur
Check out valentinabucur blog
http://valentinabucur.blogspot.com/2011/08/review-yanqina-36-hour-lasting.html

沒有留言:

張貼留言