2011年8月29日 星期一

Yesil Kirpiklerim...KKcenterhk sponsorlu by ferahfezas



Merhaba kizlar;

biliyorum bekliyorsunuz yesil kirpikleri...Sizler icin hazirladim bende.
Fotograflari ben cektim, E$imden once davranip,tripod sagolsun :)

Hadi baslayalim bakalim...

Gordugunuz gibi kirpikler yapiskanli geliyor,tabi kirpige yapistirmak icin yeterli degil,yapistirici surmek zorundasiniz...Ne guzeller dimi ^^


Burada makyajim...Kirpik icin uygun olsun diye yaptim...
Yesil kalemle cizdim cizgileri,farkli oldu ama elim de alismis :)


Kirpikleri taktim,sacimi nasil yapsam sorunsali...
Bu kez kirpikleri tek seferde taktim,kolay oldu.Siz de alisirsiniz kizlar,deneyin ;)
Ama sacim sorun cikardi bu kez :) Sekilden sekle soktum :)

Acsam mi toplasam mi bilemedim...
Makineniz dijitalse durmadan fotograf cekme sansiniz oluyor,uzaktan kumandasi ile cekin durun :) Iyi kareyi yakalayana kadar...

Bilerek kirptim fotolari....KKcenter'da benim kadar cok pozu olan,ugrasan yok...Kirpikse 2-3 kirpik fotosu cekip birakmislar hep,birkac kisi var,super makyaj filan yapan...
Ben de bu kez kirptim ^_^

Biliyorsunuz canli renkleri seviyorum <3
Sacimin ilk hali...
Ve sirin kirpikler...


Sonra sacimi actim...
Icime sinmedi...

Kirpiklere baska bir bakis...


Sonra sacimi topladim...Sizin icin fotograflaro 2-3-4 kolaj yaptim ki daha cok foto olsun ve kirpikleri ve makyaji gorebilin diye ^^

Peruk nerde mi dediniz????


Peruksuz cikmam gibi oldu :) Emektar peruk yine ise yaradi :)
Maksat eglence olsun...


Kirpik taktiginizda, asagiya bakarken cekilen fotograflar super oluyor.Kirpigi daha cok gosteriyor...

Bir de;soran arkadaslar oluyor, kirpiklerin hicbir agirligi yok! Tuy gibi hafifler...
Abartili olduklarina bakmayin,hic agirlik yapmiyorlar.


Perukla devam....Fiyonk tac'siz da olmaz ^^


Ojelerimi de yesil kirpiklere uysun diye hazirlamistim...
Water decal yaptim, baska postta anlatacagim...

(tuylu kirmizi kupe ve pembis tisort,dostlarimdan gelen,eklemek istedim)


1 boy ufaltarak ekledim fotolari...Kimisini...Cok olunca...
Ojeleri gosterme cabalarim...
Ne bulsam kafama gecirme halleri...
Kirpikleri cikarmamak icin zaman kazanmak :P
Cunku cok guzellerdi...



Biliyorsunuz ki kirpik sponsorum KKCenterHk...
Sagolsunlar,surekli yenisini yolluyorlar,ovgulerini eksik etmiyorlar.
Tekrar tesekkur ediyorum kendilerine...
Bu soguk ulkede, an'larima eglence katiyorlar...

Verdigim linkten bakin,super kirpikler var,ozellikle farkli olanlarin linkini verdim ;)
Ne cesitler var sasiracaksiniz, fiyatlari da cok uygun...Ozel gunler icin denenebilir...
Benden onermesi ;)

----


Bunlar da ojelerim ve water decal sticker'lar...
(bilmeyenler icin,suya sokup islem yapiyorsunuz, sonra anlatacagim)

---

Begendiniz mi yesil kirpiklerimi???




(kiro kiro yorum yazan,evli insana saygisi olmayan insanlar,sizin sacma sapan yorumlarinizi yayinlamami beklemeyin...Gidin baska yerde takilin siz...En gicik oldugum seyler listemde 1. siraya sizi de ekliyorum)


Thank you, ferahfezas
Check out ferahfezas blog
http://ferahfezas.blogspot.com/2011/08/yesil-kirpiklerimkkcenterhk-sponsorlu.html

沒有留言:

張貼留言