2011年10月18日 星期二

Niczym rajski ptak By rebellious-lady


 Jak już wspominałam we wcześniejszym poście, nawiązałam współpracę z firmą KKCenterHK, która ma w swoim asortymencie sztuczne rzęsy, ozdoby do paznokci i kosmetyki kolorowe. Bardzo się cieszę, ponieważ jest to moja pierwsza współpraca i czuję, że moja praca została doceniona :)
Paczka nadana była AŻ z Hong Kongu, ale przyleciała cała i zdrowa. Opakowanie rzęs jest bardzo solidne jak na tego typu pudełka, mamy pewność, że nic się z nimi nie stanie. Ale teraz najważniejsze - co kryje owo pudełko?
Fantastyczne rzęsy zakończone pomarańczowym piórkiem. Wybrałam je, ponieważ na pewno świetnie będą wyglądać w karnawale czy innej imprezie.
Co do jakości - uważam, że to jedne z lepszych rzęs jakie trzymałam w dłoniach. Choć nie próbowałam tych od Inglota czy firm stricte produkujących rzęsy, uważam że są elastyczne i łatwo dopasować je do kształtu oka. Są dość długie, może tego nie widać na zdjęciach, bo mam w miarę długie naturalne.
Podsumowując, jeśli macie ochotę wypróbować rzęsy od KKCenterHK, to serdecznie polecam! Dobrze wykonane powinny posłużyć na wiele eksperymentów makijażowych.

Bardzo dziękuję firmie KKCenterHK za współpracę i świetny kontakt. Fakt, że produkt był sponsorowany nie wpływa w żaden sposób na moją opinię.
PS Wybaczcie mi wszystkie niedociągnięcia w przyklejaniu rzęs, ale ostatnio jestem na maxa zabiegana i musiałam naprawdę się streszczać. Zaraz wracam do obowiązków ;)
peace&love,
Rebellious lady



Thank you, rebellious-lady
Check out rebellious-lady blog

http://rebellious-lady.blogspot.com/2011/09/niczym-rajski-ptak.html

沒有留言:

張貼留言