2011年12月22日 星期四

KKcenterHK N.NAIL Water Decals Nail Art (WDHHC062, WDBLE1316) by amore-cosmetici



Dziś zaprezentuję wam coś, co bardzo polubiłam, mianowicie wodne naklejki. Kilka dni temu otrzymałam paczuszkę od firmy KKcenterHK z dwoma wybranymi przeze mnie wzorami i w miniony łikend troszkę się nimi pobawiłam ~~

  
+ Golden Rose fantastic color 175

PS
Niechcący troszeczkę zepsułam strukturę naklejek, ale i tak z daleka całość prezentuje się ładnie ;)
 
+ Miss Sporty 328

To wszystko... Pierwszy raz miałam styczność z ów produktem, więc może nie wszystko wyszło idealnie ;). Aczkolwiek mnie niesamowicie urzekł efekt końcowy i bardzo się cieszę, że otrzymałam takie naklejki. Uważam, że warto je wypróbować.
Pozdrawiam ♥ 

Dziękuję firmie KKcenterHK http://www.kkcenterhk.com za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.


Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog

沒有留言:

張貼留言