2012年1月18日 星期三

Cuicu nr 23, czyli idealny kolor, ale jak z resztą...? by ladyinpurplee

Witajcie Piękne,
dzisiaj mam dla Was recenzję fioletowego cienia Cuicu, który dostałam od sklepu KKCenterHK. Kolor sama wybrałam i naprawde trafiłam, bo stał się jednym z dwóch moich ulubionych fioletowych cieni pod względem odcienia. Teraz tylko pytanie czy oprócz cudnego koloru jego właściwości też mi przypadły do gustu?


Opis produktu: Niestety na stronie nie ma jakiegoś dokładnego opisu cienia.


Użycie: W opakowaniu mamy 4,2 g produktu, co jak na pojedynczy cień jest całkiem sporo. Opakowanie nie sprawia żadnego problemu przy otwieraniu, a do tego same w sobie wygląda na porządnie zrobione. Cień się nie osypuje, co dla mnie, szczególnie przy takim kolorze, jest bardzo ważne. Każdym z moich pędzelków (czy płaski czy kulka) aplikowało się równie dobrze.

po jednym przejechaniu palcem

Efekty: Nr 23 to dla mnie czysty fiolet. Swoją drogą nie wiem czemu jest określany jako blueviolet, bo dla mnie nie ma niebieskich tonów. W zależności od tego czy go wklepiemy czy normalnie nałożymy i porządnie rozetrzemy możemy uzyskaćróżne odcienie, od mocnego jak powyżej do jakby delikatnej lawendy. Mimo specyficznego odcienia, to przy malowaniu zauważyłam, że w sumie trudno o efekt siniaka, co jest wielkim plusem. Cień ma matowe wykończenie, a przy tym świetną pigmentacje. Jeśli chodzi o trwałość to na bazie na górnej powiece bez problemu wytrzymuje cały dzień. Pod dolną linią rzęs, pod koniec dnia, przy kącikach troche się ściera, ale to u mnie jest akurat normalne, bo często mi oczy łzawią. Ogólnie trwałość uważam za naprawde zadowalającą.

Czy polecam? Zdecydowanie tak.

Dostępność: sklep internetowy KKCenterHK, cena - 4,53 dolarów.

A teraz drugi makijaż jaki zrobiłam z tym cieniem. Pierwszy pokazałam Wam tutaj. Niestety zdjęcia znowu z lampą. Mam nadzieję, że kolejny makijaż już bede mogła sfotografować przy normalnym świetle.




podrasowany kontrastem ;)
Do makijażu użyłam:
CUICU Flashing Diamond Single EyeShadow nr 23
Inglot nr 477 - ostatnio jeden z moich ulubieńców
Essence czarny eyeliner
Kiko 30 Days Extension - Daily Treatment Mascara

I jak Wam się cień podoba? A makijaż? Lubicie w ogóle fioletowe cienie?


Pozdrawiam Was ciepło,
Marta :*


Produkt został wysłany do mnie przez PR, ale nie wpływa to w żaden sposób na moją opinię.



Thank you, ladyinpurplee
Check out ladyinpurplee blog

沒有留言:

張貼留言