2012年9月7日 星期五

Ostatnie podrygi lata w makijażu by ofetowa

Ten makijaż jest chyba najbardziej pechowy w historii bloga. Robiłam go grubo ponad godzinę z czego najdłużej pastwiłam się nad kreską (polecacie jakiś dobry pędzelek do eyelinera?), która i tak nie jest idealna. Zniszczyłam parę sztucznych rzęs a potem po zrobieniu kilku zdjęć przypomniałam sobie o tuszu :D
No ale w końcu się udało i jest. Jestem z niego chyba najbardziej dumna ze wszystkich dotychczas pokazywanych, może właśnie dlatego że miałam z nim taki problem.
Użyłam bazy Too Faced Shadow Insurance, limonkowej zieleni i pomarańczy ze Snapshots (swatche jeszcze w tym tygodniu), zieleni i żółci z Glory, miedzianego pigmentu z Kobo, czarnego eyelinera w żelu Essence i białej kredki NYX Jumbo. Do tego sztuczne rzęsy kkcenterhk BAQU-502 czyli Baby Queen 502 i tusz IsaDora Extra Volume.








Thank you, ofetowa
Check out  ofetowa blog
http://ofetowa.blogspot.hk/2012/09/ostatnie-podrygi-lata-w-makijazu.html

沒有留言:

張貼留言