2012年11月30日 星期五

Recenzja: QV Brand Shimmer Marbleized Eyeshadow "Sky" by amore-cosmetici







Cena: $9.87
Pojemność: 4,5g
Gdzie kupić?: [kkcenterhk]
Moja opinia:
* cień wypiekany + ogromna pojemność = mega wydajność ;)
* na powiece nie zostawia wyłącznie białej poświaty (tak jak przypuszczałam), a cudownie mieni się różowo-fioletowymi oraz delikatnie niebieskimi refleksami (wszystko zależy od światła)
* bardzo trwały, po kilku dobrych godzinach nie traci krzty blasku i koloru, jedynie czasem minimalnie zbierze się w załamaniu
* cień jest dość twardy, więc myślałam, że nie będzie się dawał nabierać na pędzelek, ale nic bardziej mylnego
* pigmentacja nie jest może za mocna, ale według mnie to dobrze, bo dzięki temu cień prezentuje się o wiele naturalniej
* opakowanie jest dobrze wykonane, wydaje się solidne; szczelnie zamknięte, ale otwiera się bez większych problemów
* chyba jedyne, co mnie drażni to osypywanie się dość sporych drobinek brokatu podczas aplikacji (muszę podkładać chusteczkę pod oko, aby tam nie zawędrowały, a i tak przeważnie polecą tam gdzie nie trzeba)
Podsumowując: Cień pasuje do mojej urody wprost idealnie, po pierwszej aplikacji doznałam pozytywnego szoku. Nie spodziewałam, się, że ten odcień aż tak przypadnie mi do gustu, jestem nim totalnie oczarowana! Na pewno pojawi się w ulubieńcach ;)
Dziękuję firmie KKcenterHK http://www.kkcenterhk.com za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.



Thank you, amore-cosmetici
Check out amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.hk/2012/10/recenzja-qv-brand-shimmer-marbleized.html

沒有留言:

張貼留言