2013年2月4日 星期一

Baby Queen Eyelashes KKCenterhk by oanna-w.blogspot



Baby Queen Eyelashes KKCenterhk


Hei girls!
Deşi nu sunt o mare specealistă în materie de make-up,pot să afirm că mă descurc binişor la aplicarea genelor false.Deşi la început mi se păreau imposibil de aplicat,acum am devenit expertă şi în mai puţin de un minut le pun la ambii ochi..Am adunat cam 40 de perechi,majoritatea primite de la KKCenterhk,care mi-au propus din nou să-mi mai aleg un model pentru a le face review.Puteţi vedea celelalte perechi de gene de la ei aici ,aici şi aici.
Dintre toate pe care le-am testat până acum,cele pe care vi le arăt astăzi sunt preferatele mele.Vă întrebaţi de ce?Pentru că sunt foarte,foarte comode,nici nu le-am simţit pe ochi după ce le-am aplicat.
Banda lor este subţire,sunt flexibile şi se dau foarte uşor jos.Pun o dischetă cu demachiant pe ochi,o las cam 5 secunde şi se dezpilesc singure.Dacă am grijă de ele şi le curăţ cum trebuie,rezistă cam 4-5 purtări.Se mai pot folosi şi după,dar îşi pierd din formă şi nu se mai aplică chiar atât de uşor.Setul Baby Queencostă 21 de$,adică în jur de 7 lei perechea.Dacă sunteţi începătoare pe acestea le recomand dintre toate încercate până acum
Cum arată aplicate:
Le-am scurtat puţin pentru că sunt mai lungi decât ochiul meu,dar în rest mi se par perfecte,nu am ce să le reproşez.
PS:Până pe 31 ianuarie 2013, folosind codul oanna-w, aveţi reducere de 10% la orice comandă de pe site.
 
Vă plac genele false?Le-aţi încercat pe cele de la KKCenterhk?
Oanna


Thank you, oanna-w.blogspot
Check out oanna-w.blogspot blog

http://oanna-w.blogspot.ro/2013/01/baby-queen-eyelashes-kkcenterhk.html#.UQ8I_x03uqw

沒有留言:

張貼留言