2013年3月5日 星期二

Review : Tuș Çava KKCenterHK By valentinabucur

   Bună fetelor! Astăzi vă prezint tușul gel Çava, primit de la KKCenterHK



” Brand New With Original Retail Packing Box


SAVA Brush-included Gel Eyeliner



Unique bottle design, with a brush,



avoiding the purchase of another brush causes inconvenience and waste,



Saturated color, easy to draw, make your eyes look more deep. It last a day long and not easy to fade.



This gel eyeliner comes with horse hair brush, it is very soft and comfortable. ” 


Chiar nu mă așteptam să fie un produs bun! Credeți-mă că aveam impresia că mă va dezamăgi ca tușul gel de la Avon. Acest tuș este mat. Se aplică foarte ușor. Inițial am avut impresia că nu e intens, însă la următoarea utilizare am rămas uimită. Prima oară l-am aplicat cu pensulica lui, însă e mult mai comod să îl aplic cu o pensulă unghiulară. 
Singurul minus e că borcănașul este foarte mic. 




Aici puteți vedea mai bine intensitatea produsului.  


Și la capitolul rezistență dă rezultate. Aici am șters o singură dată cu un șervețel umed.


Iar aici am insistat de câteva ori 


Un machiaj în care am folosit acest tuș :




Cantitate : 2,8 g
Preț : 13,63 
Skin Type: For all skin types

Manufactured in: Taiwan
Shop : aici

Ce părere aveți despre acest tuș ?



Thank you, valentinabucur
Check out valentinabucur blog
http://valentinabucur.blogspot.it/2013/01/review-tus-cava-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言