2013年3月5日 星期二

YANQINA 2 in 1 Classic & Dramatic Dazzle Mascara By hrismakeup

Тези дни определено ми е тръгнало на ревюта на спирали и вече не мога да определя коя от коя ми е по-любима. След като ви представих ревю на тази спирала, която направо ми остана в ума, без никакви преувеличения, днес ще разгледам друга спирала от същият сайт. Тя носи името YANQINA 2 in 1 Classic & Dramatic Dazzle Mascara. И още самото наименование подсказва за оригиналността на продукта. Съдържанието и е 11 ml. Наблягам на съдържанието, понеже обикновено спиралите са около 8 ml повечето. Отново спиралата е в черна опаковка с преливащи нюанси на розово и лилаво в надписите. Нестандартна капачка, но като цяло разпространена форма.


Бях много развълнувана, когато я получих, понеже до сега винаги съм работила с класически четки и то най-вече дебели. Това е първата ми такава спирала с 2 степени.
Цената и е USD $ 22,19 .  Формулата е много лека. Не изсушава миглите ми, не ги прави твърди и сухи. Дори няма тежест при повече от 2 слоя. Поне това установих до момента. Също така много лесно се премахва.
Да преминем и към същинската част и може би най-любопитна – как действа спиралата. Много ми беше интересно как точно се побират тези две четки вътре. И ми изглеждаше супер нереалистично.



Чрез Стъпка 1 миглите изглеждат супер естествени и реално не личи, че сте със спирала. Аз лично предпочитам такъв вид поставяне на спирала. Изобщо не ми харесват слепнали мигли, оформили се като 4 дебели влъкна. Казвам го, защото много често виждам млади момичета с подобно нанесена спирала. Съгласете се, че е отблъскващо и неестествено. За мен една спирала е хубава тогава, когато придава естествен вид на миглите, не тежи и дори трябва да е трудна за забелязване. Нали това е идеята на грима, да подчертаваме красивото?! Именно четката на спиралата от Стъпка 1 прави миглите такива. Жени с хубави гъсти и дълги натурални мигли могат да използват само тази четка. Не е нужно да отежняват допълнително с още слоеве. Както се вижда и от снимките по-долу с нанесена спирала от Стъпка 1 миглите изобщо не слепват, не се размазва, няма ронене.


Стъпка 2 Тази четка добавя драматизъм в погледа. Много е подходяща според мен за жени, които не могат да се похвалят с дълги мигли. Особено пък за жени с руси косъмчета. Те наистина ще станат по-видими и ще придадат по-романтичен вид на погледа ви, ако им нанесете от тази спирала с четките на Стъпка 1 и Стъпка 2. Със Стъпка 2 наистина се постига наситено черен цвят. Това, което мен ме притесни е, че малко ми слепнаха миглите и се размаза леко, затова направих втори опит. Изтрих спиралата и нанесох направо Стъпка 2, ефектът бе задоволителен и определено ще я използвам само по този начин. Пак казвам напластяването не ми изглежда естетически красиво и се старая да го избягвам.  Внимателно трябва да се поставя спиралата и всичко ще е наред. 
Следвайте и следните снимки, в които показвам как изглеждат моите мигли без спиралата, със Стъпка 1 и Стъпка 2 .
Ето го и моето „невъоръжено” око. Без абсолютно никакви продукти. Като цяло миглите ми са с тъмен цвят. Не ме притеснява да изляза без спирала или без грим. Дори го предпочитам.


На следващата снимка съм с един слой от четката Стъпка 1.


Както виждате цвета на миглите ми не е особено различен от първата снимка. Просто те изглеждат разресани. На руси мигли или по-светли от моите би се проличал ефекта от нанасянето на този слой. Резултатът бе задоволителен, но нямах търпение да видя какъв ще е ефекта от Стъпка 2.
Ето вече как изглеждат миглите отново с още един пласт от спиралата с четката от Стъпка 2. 



Стъпка 1 придава дължина, а Стъпка 2 обем.
Спиралата е много интересно и интелигентно направена. Определено приковава вниманието. Отговори на очакваното, заявено в самото описание на продукта.
Това е линк към спиралата. От тук може да я закупите. http://www.kkcenterhk.com/m84/YANQINA/p4075/YANQINA-2-in-1-Classic-&-Dramatic-Dazzle-Mascara/product_info.htm
Благодаря на www.kkcenterhk.com  за продукта, харесва ми и ще го използвам!



Thank you, hrismakeup
Check out hrismakeup blog
http://hrismakeup.blogspot.hk/2013/02/yanqina-2-in-1-classic-dramatic-dazzle.html

沒有留言:

張貼留言