2013年6月19日 星期三

Galaxy Star Foil Nails By amethystblog


Po raz pierwszy miałam do czynienia z folią. Bałam się, że sobie nie poradzę, ale jest to dużo prostsze niż się wydaje. 
Jako osoba początkująca w tym temacie zaczęłam od obejrzenia filmiku, który znalazłam na stronieproduktu. Kiedy dostałam folię, nie widziałam do czego służy "biały lakier", który jak się okazało jest klejem :P

Folię można nałożyć na cały paznokieć lub tylko stworzyć z niej coś, co przypomina wzorek. Dużo bardziej podoba mi się maleńki akcent niż cały paznokieć z błyszczącej folii. 

A teraz krótka instrukcja, może ktoś będzie tak "zielony" jak ja i akurat pomogę ^^
1.Standardowo baza pod lakier.
2.Malujemy pazurki dowolnym ulubionym lakierem, 2 warstwy.
3.Nakładamy cienką równą warstwę kleju, dołączonego do folii.
4.Czekamy aż klej zmieni się z białego na bezbarwny.
5.Energicznymi ruchami przykładamy i odrywamy folię.
6.Na sam koniec przemalowujemy paznokcie lakierem bezbarwnym.
Wygląda fajnie, ale w zachwyt nie popadłam. Może to przez to, że srebrna folia nie robi na mnie wielkiego wrażenia. Widziałam kolorowe folie, które wyglądają już dużo lepiej, można na jednym paznokciu zrobić wzorek z kilku folii i to już wygląda świetnie!
Folia, którą użyłam jest w gwiazdki, co widać na paznokciu małego palca. Otrzymałam ją w ramach współpracy ze sklepem kkcenterhk.com. Na stronie jest cała masa folii, w różnych wzorach i kolorach. Cena jednego opakowania folii to 7,69 USD, natomiast zestaw folii z klejem kosztuje już 12 USD.

Jeśli jesteście zainteresowani zakupami w kkcenterhk to mam dla Was niespodziankę ^^

Na hasło "amethystblog" otrzymacie 10% zniżki na całe zakupy. Kod jest ważny do 31.01.2014!


PODPIS


Thank you, amethystblog
Check out amethystblog blog
http://www.amethystblog.pl/2013/05/galaxy-star-foil-nails.html

沒有留言:

張貼留言