2014年3月31日 星期一

Fan Brush Nail Art by my-own-colors

               Hej! :)

No i nie dotrzymałam swojego noworocznego postanowienia - blog znowu zaniedbany... Muszę Was za to serdecznie przeprosić, ale nie mogę obiecać poprawy niestety, bo ostatnio mam sporo na głowie :( Ale obiecuję starać się jak mogę! Dzisiaj dla Was zdobienie oraz recenzja kolejnych artykułów od KKCenterhk :) tym razem do recenzji wybrałam zestaw pędzelków oraz folię transferową:

 

Na pierwszy rzut poszły pędzelki, a raczej jeden z nich, bo ciężko użyć wszystkich na raz ;) Link do produktu znajduje się tutaj: http://www.kkcenterhk.com/Art/Acrylic/Gel-Brushes/c258/p11379/N.NAIL-15-Pieces-Pink-Handle-Nail-Art-Nail-Art-Brush/product_info.html. Produkt przedstawia się następująco:


 
A tak wykorzystałam pędzelek do mojego zdobienia:




 

Moja opinia:
Pędzelki są bardzo fajne! Są dobrze wykonane, łatwo się nimi posługuje i można nimi zrobić wszystko :) A po użyciu ich z lakierem nie ma żadnych problemów z ich doczyszczeniem - przy pomocy zmywacza cały lakier pięknie zszedł! Naprawdę jestem z nich zadowolona!

My opinion: 
Brushes are very cool! They are well made​​, easy to them speak and you can do them all :) Andafter using them with varnish does not have any problems with them after cleaning - using paintremover all went beautifully! I'm really happy with them!

PS - udało mi się nawiązać kolejną współpracę! :) tym razem z Born Pretty Store. Strasznie się cieszę i nie mogę się doczekać, aż przyjdą moje produkty! A oprócz akcesoriów dostałam również kupon rabatowy. Jeżeli będziecie zamawiać z tego sklepu, to dostaniecie przy jego użyciu 10% zniżki na zakupy, więc zachęcam ;) KOD: JHHX31

http://www.bornprettystore.com/



Thank you, my-own-colors
Check out my-own-colors blog
http://my-own-colors.blogspot.hk/2014/03/fan-brush-nail-art.html

沒有留言:

張貼留言